Unul dintre polițiștii cei mai avizi de imagine este fostul purtător de cuvânt al Poliției Argeș, comisarul șef Dănuț Dinu. Scos din lumina reflectoarelor din cauza unor „răi și niște fameni” care l-au sancționat pentru faptul că vorbește tastatura fără el, omul legii a fost lovit de spiritul sărbătorilor de Crăciun care l-au aruncat direct în parcarea unui hipermarket din Pitești. Odată aflat aici, s-a șters de praful care se așezase puțin pe calitățile lui organizatorice și a început să colinde în spirit caritabil, politic și administrativ. Umblă vorba prin târg că acesta s-ar pregăti să candideze la funcția de edil al orașului Pitești; motiv pentru care face tot ce e omenește și politic posibil. Mai precis, a inițiat o campanie de strângere de alimente pentru copiii din centrele de plasament din oraș. Inițiativă demnă de apreciat, în contextul în care nu contează motivele pentru care a făcut acest lucru, ci doar efectul. La finalul campaniei, s-au strâns 580 de pachete care au fost duse de către polițistul Dinu la copiii orfani, urmând ca aceștia să-și amintească doar de figura luminoasă a acestui vajnic polițist, aflat acum pe cumul de funcții: tată, soț, Moș Crăciun, polițist, blogger, (de)formator de opinie(?) și viitor candidat la funcția de primar al orașului Pitești. Însă, cea mai interesantă treabă de aici e aceea că omul legii n-a lăsat să plece pe niciunul dintre cei care au subscris campaniei sale fără să se asigure că le-a lăsat o amintire de neuitat…cu el: o fotografie pe care aceștia s-o posteze pe rețeaua de socializare și în care să fie etichetat, punându-și astfel prima cărămidă la temelia unei viitoare cariere politice. (Noile norme de etichetare sunt mult mai stricte și au intrat în vigoare din 14 decembrie. Pe eticheta respectivă trebuie menționați și alergenii; substanțele/persoanele care provoacă alergii).