În trimestrul I din 2020: Afacerile Renault au scăzut cu 19%, iar înmatriculările Dacia s-au prăbuşit cu 40,1%

15
DISTRIBUIRI
66
VIZUALIZĂRI

Grupul auto francez Renault a raportat joi o scădere de 19,2% a veniturilor în primul trimestru, până la 10,125 miliarde de euro, şi a avertizat că deocamdată este prea devreme pentru a evalua impactul pandemiei de coronavirus asupra rezultatelor grupului în acest an.  Pentru prima dată în istorie, în primul trimestru al acestui an Franţa nu a mai fost principala piaţă a grupului Renault, care a vândut mai multe autovehicule în Rusia (115.713 autoturisme şi utilitare) decât în Franţa (110.467 unităţi).

La nivel global, vânzările Renault au scăzut cu 25,9% până la 672.962 autoturisme şi utilitare. În Europa, vânzările Groupe Renault au scăzut cu 36% până la 321.756 unităţi, cu un declin accelerat spre sfârşitul trimestrului din cauza închiderii activităţilor industriale şi comerciale ale grupului.

„Marca Dacia a fost afectată în mod deosebit şi a înregistrat un declin de 44,5% al înmatriculărilor” în Europa, în timp ce marca Renault a înregistrat un declin de 32,3%, a precizat grupul francez.

În total, un număr de 110.279 autoturisme şi utilitare marca Dacia au fost vândut la nivel global în primul trimestru al acestui an, cu 40,1% mai puţine decât în perioada similară a anului trecut.

Activităţile de producţie la Uzinele Dacia de la Mioveni au fost reluate parţial, începând de marţi, pe bază de voluntariat, urmând ca, din data de 4 mai, să fie reluate activităţile în cadrul Uzinei Mecanice şi Şasiuri, respectiv Uzinei Vehicule, în departamentul Presaj, a anunţat anterior Grupul Renault România.

Articole din aceeași categorie

Articolul următor

Măsuri de protecție împotriva coronavirusului

PARTENERI MEDIA

Login to your account below

Fill the forms bellow to register

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Nu poți copia conținutul acestei pagini!