Groupe Renault România are un nou director Comunicare și Responsabilitate Socială Corporativă. Cecilia Tudor preia această funcție, devenind totodată și membru al comitetului de management de țară al Grupului.
Cu o experiență de 18 ani în Groupe Renault România, cu precădere în activitățile de Comerț și Marketing pentru mărcile Dacia și Renault, Cecilia Tudor va coordona comunicarea internă, externă și cea asociată inițiativelor de responsabilitate socială corporativă.
Simt o mare responsabilitate odată cu preluarea acestei poziții, care înseamnă gestionarea imaginii unuia dintre cei mai mari angajatori din România și, totodată, a Grupului care are în portofoliu cel mai important brand de țară – Dacia. Succesul într-o industrie din ce în ce mai competitivă, așa cum este cea auto, poate fi construit inclusiv prin efortul de comunicare depus zi de zi, atât în intern, cât și în extern. Anvergura de care Grupul dispune în România, prin cei peste 18 000 de angajați din cele 5 site-uri (Renault Bucharest Connected, Titu, Mioveni, Pitești sau Oarja) este una semnificativă. Rolul nostru este să îi aducem în prim-plan pe toți colegii noștri, ca niște adevărați ambasadori ai universului tehnologic pe care îl construiesc în jurul Dacia și Renault. Mă bucur că mă pot alătura unei echipe de profesioniști, care a construit în ultimii ani platforme moderne de comunicare. Vin cu o perspectivă globală din zona de Comerț, inclusiv Marketing, și sper că am reușit să contribui de-a lungul carierei mele la succesul comercial al celor două mărci, Dacia și Renault, emblematice pentru România. E o provocare nouă și, împreună cu echipa, voi continua să implementez strategia globală a Groupe Renault, prin conținut creativ și inovator, care să mențină performanța business-ului”, a declarat Cecilia Tudor.
Cecilia Tudor este absolventă a Academiei de Studii Economice din București. Are studii post universitare, în cadrul Institutului Universitar Profesional din Clermont Ferrand (Franța), unde a obținut o diplomă în Comerț și Management, și a urmat un Program de Management Executiv la ESCP Business School Europe. Începând din 2002, înainte de lansarea oficială a modelului Logan, a fost Consilier Marketing pentru Europa Centrală și Țările Baltice și sef Proiect Imagine Marca Dacia. Ulterior, contribuie la dezvoltarea rețelei de Piese de Schimb, în calitate de manager de Zona. Din 2009, conduce, pe rând, departamentele de Distribuție Comercială, Vânzări Renault, Vânzări Vehicule Electrice – Vehicule de Ocazie – Vehicule Utilitare (inclusiv vânzări pentru personal). În 2017 devine director al Direcției Vânzări Speciale a Renault Commercial Roumanie.
GROUPE RENAULT ROMÂNIA
Constructor de automobile din 1898, Groupe Renault este prezent în 134 de ţări şi a vândut 3,8 milioane de vehicule în 2019. Mizează pe complementariatea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Renault Samsung Motors, Alpine şi Lada), pe vehiculul electric şi pe Alianţa sa unică cu Nissan şi Mitsubishi. Pentru a răspunde marilor provocări tehnologice în viitor şi a continua strategia de creştere rentabilă, Grupul se sprijină pe dezvoltarea sa la nivel internaţional. Groupe Renault integrează în România toate activităţile specifice construcţiei automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite pentru: studii client, design, inginerie, testare, fabricaţie, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanţare. În 2018 Groupe Renault România a avut o cifră de afaceri de 6 miliarde de euro. Aflat în centrul gamei Global Access (din care fac parte modelele Dacia, produse pe platforma industrială de la Mioveni), Grupul e lider pe piaţa locală cu mărcile Dacia şi Renault. Cei peste 18 000 de angajaţi ai Groupe Renault România inovează în ceea ce priveşte produsele şi bunele practici, fiind recunoscuţi pentru profesionalismul lor.