Compania de tehnologie Mastercard a anunţat, luni, lansarea unei campanii prin care vrea să schimbe comportamentul românii de a-şi plăti cash întreţinerea.
Astfel, compania anunţă lansarea initiaţivei „Blocul fără cash – Vreau să plătesc şi întreţinerea cu cardul!”, menită să schimbe comportamentul românilor de a plăti întreţinerea în numerar.
Pentru a facilita şi securiza procesul de plată, Mastercard arată cum sistemele de plată, cu carduri Mastercard sau Maestro, pot eficientiza şi simplifica chiar şi plata utilităţilor precum întreţinerea.
Campania vine în contextul în care o mare parte dintre români folosesc cardurile şi instrumentele de plată Mastercard şi Maestro pentru a plăti în magazine sau în comerţul electronic, potrivit directorului general al Mastercard România, Cosmin Vladimirescu.
Citeste mai multe pe : https://www.bugetul.ro/schimbare-radicala-toti-romaniii-sunt-vizati-decizia-luata-de-mastercard/