Astăzi, 26 noiembrie 2015, la Consiliul Judeţean Argeș a avut loc dezbaterea privind traseul Autostrăzii Piteşti – Sibiu, la eveniment fiind prezenţi reprezentanţi ai Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR), autorităţi publice locale şi judeţene, reprezentanţi ai mediului economic şi universitar, precum şi ai societăţii civile şi ai mass-media.
Autorităţile de la Transporturi iau în calcul cinci variante de traseu pentru autostrada A1 Piteşti – Sibiu – varianta ‘veche’ din 2008 şi alte patru noi, aşa cum a reieşit în cadrul revizuirii Studiului de Fezabilitate. Prima variantă, cea din 2008, este Piteşti – Curtea de Argeş – Şuici – Perişani – Racoviţa – Câineni – Boiţa – Tălmaciu – Vestem, cu noduri la Tigveni, Şuici, Racoviţa. Autoritățiile locale împreună cu conducerea (CNADNR) consideră că varianta nr.1 este cea mai vialibă, având cel mai redus cost de exploatare. Un punct de vedere interesant l-a avut, Ion Iordache, viceliderul Sindicatului Autoturisme Dacia, care vizibil iritat de bâlbele celor de la CNADNAR a luat cuvântul : ”Autostrada este vitală pentru Muntenia, este clar că cineva vrea să inchidă această zonă. Clar, nu se dorește realizarea autostrăzii Pitești-Sibiu pentru că prioritatea o reprezintă tronsonul Comarnic-Brașov. Pentru ce să mai facem dezbaterea? Cea mai bună soluție este să ieșim cu toții în stradă și să protestăm împotriva guvernului Cioloș.”, a declarat Ion Iordache